سرانه مجتمع تجاري بصورت اصولی راهنمای معماری
17 آبان 1400
رویکرد طراحی CLOU برای این مرکز خرید 110000 متری و شش طبقه، ایجاد سه منطقه آتریوم مجزا است که به ناوبری کمک می کند و مشتریان را برای کاوش و بازی با موضوعات داخلی جذب می کند.هر یک از سه دهلیز دارای یک "موضوع انرژی" هستند - نور، زمین و آب. ویژگی های نورپردازی این مضامین انرژی را بیشتر برجسته می کند و فضای جسورانه و چشم نواز را برجسته می کند.رویکرد طراحی CLOU برای این مرکز خرید 110000 متری و شش طبقه، ایجاد سه منطقه آتریوم مجزا است سرانه مجتمع تجاري
بیشتر ه ناوبری کمک می کند و مشتریان را برای کاوش و بازی با موضوعات داخلی جذب می کند.
هر یک از سه دهلیز دارای یک "موضوع انرژی" هستند - نور، زمین و آب. ویژگی های نورپردازی این مضامین انرژی را بیشتر برجسته می کند و فضای جسورانه و چشم نواز را برجسته می کند.
مکعب های نور، قاب های دوازده وجهی، و "ابرهای بارانی" توپی شکل که از مواد مختلف ساخته شده اند، زیبایی هندسه ناب را به نمایش می گذارند و به عنوان ویژگی نورپردازی و نصب هنری عمل می کنند. هر شکل با یکی از سه تم اتریوم مطابقت دارد و مشتریان را دعوت می کند تا از مکان های مختلف به دنبال آن باشند و لذت ببرند.پروژه CapitaLand Ningbo Capital Plaza یک توسعه جدید با کاربری ترکیبی است که در شرق رودخانه یویائو، در کنار مرکز شهر تاریخی نینگبو واقع شده است. به عنوان بخشی از یک استراتژی طرح جامع، این توسعه دگردیسی از هویت تاریخی و فرهنگی قدیمی نینگبو به یک نماد مدرن است که به عنوان یک کاتالیزور برای منطقه جیانگ بی عمل می کند.
برای ایجاد یک توسعه معنادار برای جامعه، بسیاری از استراتژی های کلیدی اعمال شده است. موقعیت استراتژیک آن ما را قادر می سازد تا تجربه فضایی برنامه ریزی سایت را معرفی کنیم، بهره وری انرژی را برای زندگی سالم افزایش دهیم و فضای داخلی جالبی را برای تجربه های خرده فروشی و اوقات فراغت ایجاد کنیم.جینگ میان شین چنگ در جاده حلقه چهارم پکن میان مقیاس توسعه شهری بزرگ، شریانهای شلوغ جادهای و ترافیک پیادهروی پیادهروی میشود. CLOU درگیر طراحی یک چشم انداز جدید و همچنین دو برج اداری است که توسط یک تریبون خرده فروشی در بین آنها به هم متصل شده اند.
منظره نسبت به مقیاس انسانی صمیمیتر و دوستانهتر واکنش نشان میدهد در حالی که طراحی نمای متمایز نشانگر حضور آن در فاصلهای دور و به کسانی است که از آنجا میگذرند. ظاهر هر دو چشم انداز و نما با حرکت ناظران در اطراف توسعه تغییر می کند - چین های بزرگ روی تریبون خرده فروشی سایه های پویا ایجاد می کند، در حالی که دیوارهای پرده برج موج می زند و بازتاب و سایه ایجاد می کند.
این برجستگیها همچنین به منافذ کوچک و آسان برای تهویه طبیعی اجازه میدهند و بعد دیگری را برای جریان و سیالیت بین فضاهای داخلی و خارجی ایجاد میکنند.
42000 متر مربع Tianfu UniFuns در منطقه توسعه Tianfu در چنگدو واقع شده است. این منطقه در حال گسترش است زیرا منطقه علمی و یک CBD جدید را ترکیب می کند که توسط یک راهروی زیست محیطی به هم متصل می شوند. با در نظر گرفتن این زمینه، هدف CLOU ارائه یک نوآوری در طراحی است که به چشم انداز پر جنب و جوش توسعه و اهداف منطقه پاسخ می دهد.
Chengdu Unifuns زیبایی شناسی منحصر به فردی را با الهام از مکعب روبیک ارائه می دهد. نما دارای یک ماژول ساده است که می تواند به ترکیبات مختلف توسعه یابد. ماژول های پیکسل سفید با جزئیات قرمز جلوه های فضایی و بصری متفاوتی ایجاد می کنند. در طول روز، حجمهای مربعی شکل با محیط منظم جامعه ترکیب میشوند، در حالی که در شب، نور از طریق دهانههای اتصالات پانلهای آلومینیومی نفوذ میکند و منظره شهری عصر را با حس آیندهنگر غنی میکند.
این پروژه با استفاده از یک سیستم نمای تعاملی کد QR مدوله شده به دنبال ادغام فناوری و حساسیت های تجاری در طراحی نما است. این ویژگی حضور ساختمان را برجسته می کند و فرصت هایی برای تعاملات عمومی ایجاد می کند.
یک ارائه منحصر به فرد پاپ آپ در بخش کفش Breuninger Stuttgart برای کمپین "Tough As You" دکتر مارتنز توسعه و اجرا شد. برای همراهی با این کمپین، تمرکز بر بازی با عناصر خشن بود، به همین دلیل از مواد مختلفی برای سطوح استفاده شد که با موفقیت محیط فروشگاه پیچیده را با عناصر پاپ آپ ترکیب کرد. دارایی های کمپین چشم نواز، از جمله مطالب چاپی و همچنین ویدیوی قدرتمند «Tough As You» این برند به عنوان یک جزء دیجیتال، وارد بازی شدند. استفاده از رنگ های چشمگیر CI دکتر مارتنز، نمایش جذاب کفش را تضمین می کند. به لطف عناصر منعطف، پنجره پاپ آپ برای استفاده مجدد در مکان های دیگر آماده خواهد بود.
ارسال دیدگاه